7/29/2008

Did the Obama campaign leak Obama's Prayer to the Press

Powerline has this amazing info here:

Ma'ariv, the paper that published the prayer, says that "Barack Obama's note was approved for publication in the international media even before he put in the Kotel, a short time after he wrote it at the King David Hotel in Jerusalem." Ma'ariv's claim may have been backed up by Israel's most popular daily paper, Yediot Aharonot, which says that it too had a copy of the note but decided not to print it. It isn't clear, though, whether Yediot Aharonot got the note from the Obama campaign or after the fact, from the student who apparently removed it from the Wall.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Had the MsCain campaign pulled this we would still be seeing front page headlines.

Instead, with Obama, it's "La la la la hopey changey!"

8/02/2008 2:34 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home